Дух Таро.
Матеріально та зовні Таро виглядають як набір зображень, надрукованих чорнилом на злегка жорсткому папері чи картці; для будь-якого сенсу та цілей вони здаються простими витворами мистецтва. Однак Таро — це значно більше, ніж просто гарні картинки; вони є скарбницею образів, які виражають глибокий зв’язок зі школою таємниць, яка формувалася століттями. Елементи, приховані в Таро, відображають істину, яка була старою, коли світ був новим. Школа Таро виникла окультурю, яка мала намір створити інструмент, який би змінив життя та духовне щастя своїх користувачів. Їм це вдалося.
Як новачок, який читає Таро, я часто почувався поза межами своєї глибини, ізольованим від своїх учителів або тих, хто мене надихав. Відрізаний від путівників та інформації в них, моя помилкова пам’ять не змогла пригадати чітко та коротко. З очима кверента я не можу сказати, як часто у мене перехоплювало подих у грудях, коли перлини поту вибивалися на моєму чолі, блищали й видавали мою невпевненість. На щастя, більшість запитувачів були терплячі й готові дозволити молодій людині просто спробувати, і я вдячний їм за їхню наполегливість і підтримку під час мого навчання. І все-таки я часто почувався таким самотнім у своєму прагненні зрозуміти й налагодити глибокі стосунки з картами.
Тобто до одного доленосного дня, коли я зустрів найвпливовішу людину у своєму магічному житті. Її звали Міфанві Девіс, і вона походила із зелених долин Південного Уельсу. Десятиліттями вона проживала в прибережному місті Ріл у Північному Уельсі. Вона була глибоко покалічена внаслідок дорожньо-транспортної пригоди; вона носила окуляри, товсті, як пляшки, і я б пожартував, що вона все ще могла бачити комету Гейлі через ці речі. Невисока на зріст, але з величезним серцем і магією, вона розповіла мене щось притаманне про Таро, про то, що я ще мав розгледіти чи споглядати — Дух у Таро.
Алістер Кроулі дослідив цей духовний принцип, прихований у Таро, у своїй основоположній праці «Книга Тота». У ньому він обговорює анімістичний принцип, який міститься в картах, і стверджує, що самі карти є живими істотами. Непідготовленому оку вони виглядають інертними та нерухомими, але вони випромінюють життєву силу, доступну будь-якому досліднику чи адепту Таро. Саме про це згадувала мій учитель Майфанві, а потім заохочувала мене розширити цю думку та дослідити природу Таро як ландшафту живих духовних істот. Мої стосунки з картами вже ніколи не будуть колишніми.
Нам легко вважати, що природа свідомості стосується лише того, що ми вважаємо родичами або близькими родичами, людей, наших домашніх тварин, інших тварин, дерев і каміння. Ми можемо ідентифікувати свідомість в інших, тому що у нас може бути схоже усвідомлення. Можливо, ми не відразу подумаємо про це, дивлячись на колоду карт, але, як дослідники окультних наук, ми будемо безглуздо відкидати те, що самі карти відображають свідомість. Як я дізнався того дня, стільки років тому, коли західні вітри приносили камені граду, щоб бити у вікна Майфанві: Таро — це мальовничі зображення природних сил Всесвіту, і вони містять у собі сам принцип існування та все його славні вираження.
Таро функціонує через окультну гіпотезу про те, що свідомість не є локальною, і вона не обмежена певними точками в просторі або місцями, як наш мозок. Але, своєю чергою, наш мозок об’єднує цю свідомість, як приймач, у момент часу, і, подібно до відкриття книги та перегортання її сторінок, свідомість розкриває себе тут і зараз. Це саме те, що робить Таро: воно відкриває книгу свідомості та об’єднує матеріал та інформацію, що мають відношення до точного моменту часу (читання), і розкриває їх.
Воно здатне зробити це завдяки величезній психічній енергії, яка пішла на його створення.
По правді кажучи, кожного разу, коли ви беретеся до своїх колод, ви отримуєте доступ до сховища мудрості, яке є більшим, ніж сукупність його творців. Наприклад, якщо ваша колода створена за системою Райдера-Вейта-Сміт, на створення цієї традиції було вкладено безліч сил і впливів. Від Каббали до складнощів і магічних зусиль Герметичного Ордену Золотої Зорі, до глибоко могутніх образів Памели Колман-Сміт, до кожного студента та читача цієї конкретної системи. Усі вони годували та виховували школу таємниць, яка складається з 78 галузей мудрості. Ця магічна спадщина дала дихання та життя мислеформам, які згодом постали як живі істоти самі по собі, як дух у Таро.
Якщо ваша колода натхненна системою Райдера-Вейта-Сміт, але має інше накладення, візьміть, наприклад, моє кельтське Таро. Я зберіг основну символіку та систему Райдер-Уейт-Сміт, але наклав на них магію кельтської міфології. Це додає карткам інший духовний вимір; це не применшує того, що вже присутнє в самих символах. Через це використання сучасної колоди зв’язує вас із її творцем і художником і духовною роботою, яку вони мали виконати, щоб створити свої колоди.
Таро відкривається і читачеві, і запитувачу одночасно, коли кожна карта повертається, дух цієї карти оспівує свою спадщину та зв’язок, який вона має з усім, що було до неї. Читач інтерпретує значення карти, виходячи з її позиції або значення в розвороті, і розкриває це голосно питаючому. Найефективніші з читачів ті, хто відчуває духів, що населяють їхні колоди, і працює з ними.
Маючи це на увазі, коли хтось береться за колоду, він насправді ніколи не самотній, оскільки духовні істоти, які населяють Таро, є вашими постійними провідниками до їхнього одкровення та натхнення. Я сиджу тут зараз, у ніч, не схожу на ту, якою я насолоджувався десятиліття тому, дмуть вітри, а град стукає в моєму вікні, вимагаючи уваги. Але в моєму офісі я не самотній, у мене є кілька колод, занадто багато, щоб до них допустити, і я відчуваю їхнє товариство. Бо всередині цих колод знаходяться чудеса всесвіту та всього живого, речей видимих і невидимих і речей між почуттям і відчуттям. У них – зусилля окультистів, художників і магів, які давно померли, могутніх Таро. Це компанія Таро, з якою я ділю цей простір, а також комфорт і стабільність, які вони пропонують моїм пригодам у чарівному світі Таро.
Джерело:llewellyn.com
Автор: Kristoffer Hughes.
Переклала з англійської:Kathryn.